শেহতীয়াকৈ ষ্ট্ৰীমিং পিৰিয়ডৰ নাটক ‘হীৰমাণ্ডী: দ্য ডাইমণ্ড বজাৰ’ত দেখা পোৱা অভিনেত্ৰী মনীষা কইৰালাই কয় যে জ্যেষ্ঠ অভিনেত্ৰীসকলক যিটোৱে আঘাত দিয়ে সেয়া হৈছে ‘অভিনেতা হৈ আহিছে’ শব্দটো।
গোৱাত অনুষ্ঠিত ভাৰতীয় আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱৰ ৫৫ সংখ্যক সংস্কৰণত ‘ফ্ৰম বিগ স্ক্ৰীণ টু ষ্ট্ৰীমিং’ অনুষ্ঠানৰ বাবে অভিনেত্ৰীগৰাকীয়ে চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাতা বিক্ৰমাদিত্য মটৱানেৰ সৈতে কথা পাতিছিল, য’ত দুয়োগৰাকীয়ে চিনেমা আৰু অ’টিটিৰ ভৱিষ্যত আৰু ইয়াৰ দ্বাৰা অভিনেতাসকলৰ ওপৰত কেনে প্ৰভাৱ পৰিব, বিশেষকৈ জ্যেষ্ঠ অভিনেতাসকলক।
আলোচনাৰ সময়ত অভিনেত্ৰীগৰাকীয়ে বিক্ৰমাদিত্য মটৱানেক কয়, ‘‘অভিনেতা হৈ আহিছে’ শব্দটো বেদনাদায়ক, আৰু মহিলা অভিনেতাৰ বাবে ই যথেষ্ট সঘনাই ওলাই আহে কিন্তু অ’টিটিয়ে সেইটো সলনি কৰিছে। আজি নীনা গুপ্তাৰ দৰে অভিনেত্ৰী আছে, যিয়ে অ’টিটিত কিছুমান উন্নতমানৰ অভিনয় ভাগ কৰি আহিছে”।
মনীষাই ভাৰতীয় লেখক সঞ্জয় লীলা ভাঞ্চালীৰ সৈতে সহযোগিতা কৰিছিল ‘হীৰমাণ্ডী: দ্য ডাইমণ্ড বজাৰ’ত যিয়ে তেওঁৰ অ’টিটিত আত্মপ্ৰকাশ কৰিছিল।
অভিনেত্ৰীগৰাকীয়ে শ্ব’টোত এগৰাকী বেশ্যালয়ৰ মেডাম মল্লিকাজানৰ চৰিত্ৰত ৰচনা কৰিছিল। এই শ্ব’টোত ব্ৰিটিছ ভাৰতৰ ইপ’নিমাছ জিলাখনৰ কাহিনী কোৱা হৈছে। এই শ্ব’টোত মনীষা আৰু ভাঞ্চালীৰ সহযোগিতাও আছিল, যিয়ে তেওঁৰ পৰিচালনাৰ আত্মপ্ৰকাশ কৰা ‘খামোশী: দ্য মিউজিকেল’ত একেলগে কাম কৰিছিল।
ইফালে, ‘হীৰামণ্ডী:দ্য ডাইমণ্ড বাজাৰ’ দ্বিতীয় ছিজনৰ বাবে নবীকৰণ কৰা হৈছে, আৰু অতি সোনকালে নেটফ্লিক্সত মুক্তি পাব।
ইয়াৰ পূৰ্বে মনীষাক কাৰ্তিক আৰয়ন আৰু কৃতি ছানন অভিনীত ‘শ্বেহজাদা’ত দেখা গৈছিল, যিটো আছিল আল্লু অৰ্জুন অভিনীত তেলেগু চিনেমা ‘আলা বৈকুণ্ঠপুৰমুলু’ৰ হিন্দী পুনৰ্নিৰ্মাণ। সমালোচনামূলক আৰু ব্যৱসায়িকভাৱে ব্যৰ্থ হৈছিল ছবিখন। দৰাচলতে শেহতীয়াকৈ মুক্তি পোৱা নাট্য চিনেমা ‘ভূল ভূলীয়া ৩’তো কাৰ্টিকে ছবিৰ ব্যৰ্থতাক সহজ কৰি তুলিছিল।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ।