শুকুৰবাৰে এফডিচিআই ইণ্ডিয়া ক্যুট্যুৰ উইকত ফেশ্বন ডিজাইনাৰ সিদ্ধাৰ্থ টাইটলাৰৰ সংগ্ৰহৰ বাবে ৰেম্পত খোজ কাঢ়ি ম্যুজ হৈ পৰে মডেল তথা অভিনেত্ৰী মালাইকা অৰোৰা।
মালাইকাই ক’লা আৰু সোণালী ৰঙৰ জিলিকি থকা লেহেংগাত গৰমৰ ভাগফলটো বৃদ্ধি কৰিলে।
‘চাইয়া চাইয়া’ ছোৱালীজনীয়ে গ্লেম মেকআপৰ সৈতে অল আউট কৰিছিল, গ্ল’চি ওঁঠ, সোণালী আইশ্বেড’, কোহল ৰিমযুক্ত চকু, আৰু কনট্যুৰ গাল।
দীঘল চুলিখিনি তললৈ পিন্ধিছিল আৰু ৰূপালী টিয়াৰাৰ সৈতে এক্সেচৰিজ কৰিছিল। তাইৰ লুকটো সম্পূৰ্ণ কৰি তাই ৰূপালী বেংগল আৰু মেচিং কাণফুলি বাছি লৈছিল।
অভিনেতা ৰাহুল খান্নাইও ক’লা মুগাৰ দৰে শ্বেৰৱানি পিন্ধি টাইটলাৰৰ সংগ্ৰহৰ বাবে ৰেম্পত খোজ কাঢ়িছিল।
টাইটলাৰে ২০০২ চনত তেওঁৰ ফেশ্বন ব্ৰেণ্ডৰ প্ৰৱৰ্তন কৰে আৰু তেওঁৰ সংগ্ৰহসমূহে কৌশল আৰু আড়ম্বৰৰ সৃষ্টি কৰে, য’ত আকৰ্ষণীয় গঠন, সাহসী ৰং আৰু চোকা কাটৰ বৈশিষ্ট্য আছে।
কৰ্মক্ষেত্ৰত মালাইকাই ‘ইণ্ডিয়াছ বেষ্ট ডান্সাৰ’, ‘এমটিভি ছুপাৰমডেল অৱ দ্য ইয়েৰ’, ‘ইণ্ডিয়াজ গট টেলেণ্ট’ আদি ৰিয়েলিটি শ্ব’ৰ বিচাৰক হিচাপে কাম কৰি আহিছে।
শেষবাৰৰ বাবে ‘মুভিং ইন উইথ মালাইকা’ শ্ব’ত অভিনয় কৰিছিল ছানীয়ে।
আনহাতে, আমিৰ খান আৰু নন্দিতা দাসৰ সৈতে দীপা মেহতাৰ ‘১৯৪৭ আৰ্থ’ (১৯৯৯) ছবিৰে বলীউডত অভিষেক ঘটা ৰাহুলে।
তেতিয়াৰ পৰাই তেওঁ ‘ইলান’, ‘ৰকিব’, ‘তাহান’, ‘লাভ আজ কল’, আৰু শেহতীয়াকৈ ‘লোষ্ট’ আদি প্ৰকল্পৰ সৈতে জড়িত হৈ আছে। ডিষ্ট’পিয়ান ধাৰাবাহিক ‘লেইলা’তো মুখ্য চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছিল ৰাহুলে।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ ।