শনিবাৰে বলীউডৰ তাৰকা চাৰা আলী খানে জিলিকি থকা ৰূপালী ডিটেইলৰে সজ্জিত গ্লেমাৰাছ সোণালী গাউন পিন্ধি অনুৰাগীক ৰোমাঞ্চকৰ কৰি তুলিছিল। আনন্দদায়ক সাজ-পোছাকে তাইৰ উজ্জ্বল শৈলী আৰু আড়ম্বৰতাক জোৰ দিছিল, ছাৰাৰ ফেশ্বন চেন্স আৰু যতেই গৈছিল তাতেই মনোযোগ আকৰ্ষণ কৰাৰ দক্ষতা প্ৰদৰ্শন কৰিছিল।
ৰূপালী উচ্চাৰণেৰে সজ্জিত হাতৰ আঁচলবিহীন সোণৰ গাউন পিন্ধা এখন উশাহ লোৱাৰ দৰে ফটো শ্বেয়াৰ কৰিবলৈ ছাৰাই ইনষ্টাগ্ৰামত মুকলি কঁকালৰ ৰেখা আৰু উৰুৰ ওখলৈকে সাহসী স্লিট দেখুৱাইছিল। গাউনটোৰ সৈতে মেচিং কেপৰ যোৰ কৰা হৈছিল যিয়ে তাইৰ এনচেম্বলটোক নাটকীয় স্পৰ্শ প্ৰদান কৰিছিল। মেকআপৰ বাবে ছাৰাই নিজৰ গ্লেমাৰাছ চেহেৰা বৃদ্ধি কৰিবলৈ গোলাপী ৰঙৰ চকচকে ওঁঠ, উইংড আইলাইনাৰ আৰু কনট্যুৰ গাল বাছি লৈছিল। তাৰ চুলিখিনি মাৰ্জিতভাৱে ষ্টাইল কৰা হৈছিল এটা ছিক টপ বানত যিয়ে ৰেট্ৰ’ ভাইবছ উলিয়াইছিল, আৰু তাই ডাজলিং ৰূপালী কাণফুলি আৰু ৰূপালী হিলৰ সৈতে সাজ-পোছাকটো শেষ কৰিছিল, যাৰ ফলত এটা আকৰ্ষণীয় সামগ্ৰিক ৰূপ আছিল।
পোষ্টটোৰ কেপচন: “বাহ্যিক মহাকাশত কোনো বিদেশী ঠাই নহয়।” ব্যক্তিগতভাৱে চাৰা অভিনেতা ছাইফ আলী খান আৰু অমৃতা সিঙৰ কন্যা। ২০০৪ চনত তেওঁৰ পিতৃ-মাতৃৰ বিচ্ছেদ ঘটে, আৰু তেওঁৰ ইব্ৰাহিম নামৰ এজন সৰু ভাতৃ আছে।
২০১৮ চনত অভিষেক কাপুৰৰ ৰোমান্টিক আন্তঃধৰ্মীয় প্ৰেম কাহিনী ‘কেদাৰনাথ’ত অভিনয়ত আত্মপ্ৰকাশ কৰিছিল ছাৰাই, য’ত তেওঁ প্ৰয়াত অভিনেতা সুশান্ত সিং ৰাজপুতৰ সৈতে অভিনয় কৰিছিল।
ইয়াৰ পিছতে ৰোহিত শ্বেট্টীৰ পৰিচালনা আৰু ৰোহিত শ্বেট্টী পিকচাৰ্ছ, ৰিলায়েন্স এণ্টাৰটেইনমেণ্ট আৰু ধৰ্ম প্ৰডাকচনৰ প্ৰযোজনা ‘চিম্বা’ নামৰ একচন ছবিখনত অভিনয় কৰে। ছবিখনত ‘সিংহাম’ৰ চৰিত্ৰত কেমিঅ’ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছিল ৰণবীৰ সিং, সোনু ছুদ আৰু অজয় দেৱগানে। ছাৰাই ‘লাভ আজ কাল’, ‘কুলি নং ১’, ‘আত্ৰাংগী ৰে’, ‘গেছলাইট’, ‘জাৰা হাটকে জাৰা বাচকে’, ‘মাৰ্ডাৰ মুবাৰক’ আদি ছবিতো অভিনয় কৰিছে।
ভাৰতৰ স্বাধীনতাৰ যুঁজখনক উজ্জ্বল কৰি তোলা ১৯৪২ চনৰ ঐতিহাসিক জীৱনীমূলক ছবি ‘এ ৱাটান মেৰে ৱাতন’ত শেষবাৰৰ বাবে উষা মেহতাৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰা দেখা গৈছিল। ছবিখন আমাজন প্ৰাইম ভিডিঅ’ত ষ্ট্ৰীমিংৰ বাবে উপলব্ধ। ছাৰা পৰৱৰ্তী সময়ত কিটিত “মেট্ৰ’… ইন ডিনো,” “স্কাই ফৰ্চ”, আৰু “ঈগল” শিৰোনামৰ সৈতে লাইনত আছে।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ।