মেগাষ্টাৰ অমিতাভ বচ্চনে প্ৰকাশ কৰে যে তেওঁৰ কাম আৰু দৈনন্দিন ৰুটিন সলনি হৈছে, কিয়নো তেওঁ এতিয়া সোনকালে সাৰ পায় আৰু জিৰণি ল’বলৈ সময় লয়। চিনেমা তাৰকাগৰাকীয়ে নিজৰ ব্লগত লিখিছে: “আৰু কাম আৰু ৰুটিনৰ পৰিৱৰ্তন…আগতীয়াকৈ উঠিবলৈ, সোনকালে শুবলৈ…আৰু বাকীসকল ধন্য…প্ৰাৰ্থনা কৰিলে ইয়াৰ ফল পোৱা যায়।” তাৰ পাছত তেওঁ প্ৰয়াত পিতৃ কবি হৰিবংশ ৰায় বচ্চনৰ সংস্কৃত কবিতা স্মৰণ কৰে।
তেওঁ লিখিছে, “আকৌ মনত আছে বাবুজীৰ সংস্কৃতৰ পদ্যটো, দিনত আগতীয়াকৈ উদয় হোৱা আৰু জিৰণি লোৱাৰ সময়ত, আৰু তেওঁৰ ক্ষতিৰ বিষয়ে… এবাৰ কেবিচিত পঢ়িছিলোঁ।” অভিনেতাগৰাকীয়ে কয় যে তেওঁ “বডি শ্বপ”লৈ গৈছিল আৰু তাৰ পিছত “শব্দৰ দোকান”লৈ গৈছিল।
চিনেমাৰ কিংবদন্তিগৰাকীয়ে ইয়াৰ পূৰ্বে বাৰ্ধক্যৰ কথা কৈছে আৰু উল্লেখ কৰিছে যে আইনাখনলৈ চালে তেওঁ আচৰিত হৈছিল, কিয়নো এতিয়া তেওঁ দেখা মুখখন কেইবছৰমানৰ আগৰ তুলনাত যথেষ্ট পৃথক। “আইনাখনলৈ চাই আচৰিত হ’লোঁ; এতিয়া মই দেখা এই মুখখন কেইবছৰমানৰ আগৰ আন এটা সময়ত আন কিবা এটা আছিল,” তেওঁ লিখিছে।
মই জিঅ’জেৰ পৰা ফোন এটাৰ বাবে অপেক্ষা কৰি আছো, আন এটা দেওবাৰ, আৰু মই এতিয়াও ভাবো যে তেওঁলোকে কোনটো ব্যক্তিত্বক চিনি পাব: যিজনে ইমান সময়, মৰম আৰু মনোযোগ লাভ কৰিছে, চেহেৰা যিয়েই নহওক কিয়! “মোৰ খিৰিকীৰ তলৰ পৰা উল্লাস শুনিছো আৰু আশাৰে নিজকে সান্ত্বনা দিওঁ।” তাৰ পিছত তেওঁ প্ৰকাশ কৰে যে জীৱন আৰু মনোযোগ দুয়োটা ক্ষণস্থায়ী।
“জীৱনটো মৰহি যায় আৰু শেষ হয়, মনোযোগ মৰহি যায় আৰু শেষতও শেষ হয় .. এটা সাদৃশ্য আছে – IT ALL ENDS EVENTUALLY !!”
শেহতীয়াকৈ নাগ অশ্বিনৰ “কলকী ২৮৯৮ খ্ৰীষ্টাব্দ”ত প্ৰভাস, কমল হাছান, আৰু দীপিকা পাডুকনৰ সৈতে অভিনয় কৰা অমিতাভক অতি সোনকালে টি জে গ্নেভেলৰ পৰিচালনাত নিৰ্মিত ছবি “ভেট্টাইয়ান”ত ছুপাৰষ্টাৰ ৰজনীকান্তৰ সৈতে পৰ্দা শ্বেয়াৰ কৰা দেখা যাব। এই ছবিখনে তামিল চিনেমাতো বিগ বিৰ আত্মপ্ৰকাশৰ সূচনা কৰে।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ।