শুকুৰবাৰে সংসদক জনোৱা হয় যে আই টি ৰুলছ, ২০২১ৰ অধীনত স্থাপন কৰা অভিযোগ আপীল কমিটীসমূহে স্থাপনৰ পিছৰে পৰা ১,০৬৫টা গোচৰ লাভ কৰি ৯৩৭টা গোচৰ নিষ্পত্তি কৰিছে। ইয়াৰ ফলত মধ্যস্থতাকাৰীসকলৰ জবাবদিহিতা নিশ্চিত হয় আৰু নিৰাপদ আৰু বিশ্বাসযোগ্য ইণ্টাৰনেটৰ প্ৰসাৰ ঘটে।
ৰাজ্যসভাত লিখিত উত্তৰত ইলেক্ট্ৰনিকছ আৰু তথ্য প্ৰযুক্তি বিভাগৰ ৰাজ্যিক মন্ত্ৰী জিতীন প্ৰসাদে ২০২৩ চনৰ ১ মাৰ্চৰ পৰা ৩০ জুনৰ ভিতৰত অভিযোগ আপীল সমিতিসমূহে দাখিল কৰা আৰু সমাধান কৰা গোচৰৰ সংখ্যাৰ তথ্য প্ৰদান কৰে।
মূল অংশীদাৰসকলৰ সৈতে ব্যাপক আলোচনাৰ অন্তত চৰকাৰে ২০২১ চনৰ ফেব্ৰুৱাৰী মাহত তথ্য প্ৰযুক্তি (মধ্যস্থতাকাৰী নিৰ্দেশিকা আৰু ডিজিটেল মিডিয়া নৈতিকতা সংহিতা) নিয়ম, ২০২১ অধিসূচনা কৰে, যিয়ে মধ্যস্থতাকাৰীসকলৰ ওপৰত নিৰ্দিষ্ট আইনী বাধ্যবাধকতা আৰোপ কৰে, য’ত উল্লেখযোগ্য ছ’চিয়েল মিডিয়াৰ মধ্যস্থতাকাৰীসকলো অন্তৰ্ভুক্ত যাতে তেওঁলোকৰ নিৰাপদ আৰু বিশ্বাসযোগ্যতাৰ প্ৰতি জবাবদিহিতা নিশ্চিত কৰা হয় ইণ্টাৰনেট।
বিগত মাহত চৰকাৰে ২০২১ চনৰ আই টি নিয়ম অনুসৰি ভুল তথ্য আৰু ডিপফেক কন্টেন্টৰ সমাধানৰ ক্ষেত্ৰত ছ’চিয়েল মিডিয়া মধ্যস্থতাকাৰী প্লেটফৰ্মৰ দায়িত্ব সম্পৰ্কে স্পষ্টীকৰণ প্ৰদান কৰিছিল।এই নিয়মসমূহে মধ্যস্থতাকাৰীসকলক ২০০০ চনৰ তথ্য প্ৰযুক্তি আইন অনুসৰি তেওঁলোকৰ আইনী বাধ্যবাধকতা পূৰণ নকৰাৰ বাবে জবাবদিহি কৰে আৰু… আই টি আইনৰ ধাৰা ৭৯ত উল্লেখ কৰা নিৰাপদ বন্দৰ সুৰক্ষা লাভ নকৰাৰ বাবে।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ ।