শনিবাৰে কেন্দ্ৰই স্বীকৃতিপ্ৰাপ্ত চালক প্ৰশিক্ষণ কেন্দ্ৰ (এডিটিচি) আৰু ড্ৰাইভিং স্কুলৰ সন্দৰ্ভত কিছুমান সংবাদ মাধ্যমৰ শিতানত প্ৰকাশিত বাতৰি স্পষ্ট কৰি কয় যে ১ জুনৰ পৰা বৰ্তমানৰ নিয়মত কোনো পৰিৱৰ্তন নহ’ব।
প্ৰতিবেদনত পূৰ্বে উল্লেখ কৰা হৈছিল যে আবেদনকাৰীয়ে আৰু আঞ্চলিক পৰিবহণ কাৰ্যালয়ত (আৰ টি অ’) ড্ৰাইভিং পৰীক্ষা দিব নালাগিব আৰু ইয়াৰ পৰিৱৰ্তে স্বীকৃতিপ্ৰাপ্ত ব্যক্তিগত ড্ৰাইভিং স্কুলত পৰীক্ষা সম্পূৰ্ণ কৰাৰ পথ বাছি ল’ব পাৰিব।
এক স্পষ্টীকৰণত পথ পৰিবহণ আৰু ঘাইপথ মন্ত্ৰালয়ে উল্লেখ কৰিছে যে স্বীকৃতিপ্ৰাপ্ত চালক প্ৰশিক্ষণ কেন্দ্ৰ (এডিটিচি)ৰ বাবে বিধানৰ ৰূপৰেখা দাঙি ধৰা নিয়ম ৩১বিৰ পৰা ৩১জেলৈকে জিএছআৰ ৩৯৪(ই)ৰ জৰিয়তে কেন্দ্ৰীয় মটৰ গাড়ী নিয়ম (চিএমভিআৰ), ১৯৮৯ত সংযোজন কৰা হৈছে। তাৰিখ ০৭.০৬.২০২১। এই নিয়মসমূহ ০১.০৭.২০২১ৰ পৰা কাৰ্যকৰী হ’ব আৰু ০১.০৬.২০২৪লৈকে আৰু কোনো পৰিৱৰ্তন হোৱাৰ সম্ভাৱনা নাই।
প্ৰতিবেদনত এইটোও উল্লেখ কৰা হৈছে যে ব্যক্তিগত ড্ৰাইভিং স্কুলত পৰীক্ষা সফলতাৰে সম্পূৰ্ণ কৰাৰ পিছত আবেদনকাৰীয়ে আৰ টি অ’ত অতিৰিক্ত পৰীক্ষাৰ প্ৰয়োজন নোহোৱাকৈ ড্ৰাইভিং লাইচেন্সৰ বাবে আবেদন কৰিব পৰাকৈ প্ৰমাণপত্ৰ লাভ কৰিব।
মন্ত্ৰালয়ে উল্লেখ কৰিছে যে মটৰ গাড়ী (এমভি) আইন, ১৯৮৮ৰ ১২ নং ধাৰাত মটৰ গাড়ী চলোৱাৰ নিৰ্দেশনা প্ৰদান কৰা বিদ্যালয় বা প্ৰতিষ্ঠানৰ অনুজ্ঞাপত্ৰ আৰু নিয়ন্ত্ৰণৰ বিষয়টো সামৰি লোৱা হৈছে।
“এডিটিচিতকৈ কম কঠোৰ প্ৰয়োজনীয়তা থকা চিএমভিআৰ ১৯৮৯ৰ ২৪ নং নিয়মৰ অধীনত স্থাপিত অন্যান্য ধৰণৰ ড্ৰাইভিং স্কুলেও ২৭ নং নিয়মৰ উপ-নিয়ম (ঘ)ৰ ভিত্তিত পাঠ্যক্ৰম (ফৰ্ম ৫) সফলতাৰে সম্পূৰ্ণ কৰাৰ প্ৰমাণ পত্ৰ প্ৰদান কৰে চিএমভিআৰ। ১৯৮৯ চনত অৱশ্যে এই প্ৰমাণপত্ৰই ইয়াৰ ধাৰীক চিএমভিআৰ, ১৯৮৯ চনৰ ১৫ নং নিয়মৰ উপ-নিয়ম (২)ৰ বিধান অনুসৰি ড্ৰাইভিং পৰীক্ষাত উত্তীৰ্ণ হোৱাৰ প্ৰয়োজনীয়তাৰ পৰা ৰেহাই নিদিয়ে,” ইয়াত স্পষ্ট কৰা হৈছে।
মন্ত্ৰালয়ে উল্লেখ কৰিছে যে ড্ৰাইভিং টেষ্টৰ পৰা ৰেহাই পালেও লাইচেন্স কৰ্তৃপক্ষৰ হাতত ড্ৰাইভিং লাইচেন্স প্ৰদান কৰাৰ ক্ষমতা থাকিব।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ ।