শনিবাৰে কিয়া ইণ্ডিয়াই ঘোষণা কৰে যে মে’ মাহত ১৯,৫০০ ইউনিট বিক্ৰী হৈছে, যিটো যোৱা বছৰৰ একে মাহত বিক্ৰী হোৱা ১৮,৭৬৬ ইউনিটৰ তুলনাত ৩.৯ শতাংশতকৈ অধিক বৃদ্ধি।
অটো নিৰ্মাতা কোম্পানীটোৱে জনোৱা মতে, এই মাহত ভাৰতৰ পৰা আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় বজাৰলৈ ২,৩০৪ ইউনিট প্ৰেৰণ কৰা হৈছে, যাৰ ফলত কিয়াৰ মুঠ উৎপাদনৰ পৰিসংখ্যা ২১,৮০৪ ইউনিটলৈ বৃদ্ধি পাইছে।
এক বিবৃতি অনুসৰি কোম্পানীটোৱে ১০০ খনতকৈও অধিক দেশলৈ ২.৫ লাখ সামগ্ৰী ৰপ্তানিৰ মাইলৰ খুঁটিত উপনীত হৈছে।
এই পদ্ধতি ব্যৱহাৰ কৰি ভাৰতৰ ৰপ্তানিৰ প্ৰায় ৬০ শতাংশই কেল্টসকলে সৰ্বাধিক অৱদান আগবঢ়াইছিল। ইয়াৰ পিছতে ছনেট আৰু কেৰেন্সৰ ৰপ্তানি ক্ৰমে ৩৪ শতাংশ আৰু ৭ শতাংশ।
কিয়া ইণ্ডিয়াৰ জ্যেষ্ঠ উপ-সভাপতি তথা বিক্ৰী আৰু বিপণনৰ মুৰব্বী হৰদীপ সিং ব্ৰাৰে কয় যে সুপ্ৰতিষ্ঠিত নেটৱৰ্ক সম্প্ৰসাৰণ কৌশলৰ দ্বাৰা তেওঁলোকে গোটেই বছৰটো বৃদ্ধি বজাই ৰাখিব আৰু অতি সোনকালে ১০ লাখ ঘৰুৱা বিক্ৰীৰ মাইলৰ খুঁটি অতিক্ৰম কৰাৰ পথত আগবাঢ়িছে।
২০২৪ চনৰ জানুৱাৰী মাহত মুকলি কৰা নতুন ছনেটখনে মে’ মাহত ৭,৪৩৩ ইউনিটেৰে কিয়া ইণ্ডিয়াৰ সৰ্বাধিক বিক্ৰী হোৱা মডেল হিচাপে পৰিগণিত হয়, তাৰ পিছতে ক্ৰমে ৬,৭৩৬ আৰু ৫,৩১৬ ইউনিটেৰে চেল্টছ আৰু কেৰেন্স।
ব্ৰাৰে কয় যে আমি এই বছৰ আমাৰ মডেলৰ নতুন সংস্কৰণ মুকলি কৰাৰ ক্ষেত্ৰত সক্ৰিয় হৈছো, আৰু ইয়াৰ ফলত আমাৰ বিক্ৰীত যথেষ্ট প্ৰভাৱ পৰিছে।
কোম্পানীটোৱে ঘৰুৱা বজাৰত ৯ লাখ ৮০ হাজাৰতকৈ অধিক ইউনিট বিক্ৰী কৰিছে, মুঠ বিক্ৰীৰ প্ৰায় আধা অংশ চেল্টছৰ।
২০১৯ চনৰ আগষ্ট মাহৰ পৰা গণ উৎপাদন আৰম্ভ কৰা কিয়া ইণ্ডিয়াই বছৰি ৩ লাখ ইউনিটলৈকে উৎপাদন কৰিব পাৰে।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ ।