শুকুৰবাৰে দক্ষিণ কোৰিয়াৰ দ্বিতীয় বৃহত্তম অটো নিৰ্মাতা কোম্পানী কিয়াই ঘোষণা কৰে যে দ্বিতীয় ত্ৰৈমাসিকৰ নিকা লাভ পূৰ্বৰ বছৰৰ তুলনাত ৫ শতাংশ বৃদ্ধি পাইছে। এই বৃদ্ধিৰ কাৰণ আছিল কোম্পানীটোৱে অধিক মূল্যৰ মডেল বিক্ৰী কৰাত গুৰুত্ব দিয়া আৰু বজাৰৰ প্ৰত্যাহ্বানমূলক পৰিস্থিতি।
কোম্পানীটোৱে নিয়ন্ত্ৰণমূলক ফাইলিঙত প্ৰকাশ কৰিছে যে এপ্ৰিল-জুনৰ সময়ছোৱাত ইয়াৰ সমন্বিত নিকা লাভ ২.৯৫ ট্ৰিলিয়ন ৱন (২.১ বিলিয়ন ডলাৰ)লৈ বৃদ্ধি পাইছে, যিটো পূৰ্বৰ বছৰৰ ২.৮১ ট্ৰিলিয়ন ৱন আছিল।
পৰিচালনা লাভ ৩.৬৪ ট্ৰিলিয়ন ৱনৰ অভিলেখ সৃষ্টি কৰে, যিটো পূৰ্বৰ বছৰৰ তুলনাত ৭.১ শতাংশ বৃদ্ধি। বিক্ৰীও ৫ শতাংশ বৃদ্ধি পাইছে, মুঠ ২৬.৫৬ ট্ৰিলিয়ন ৱন।
য়নহাপ নিউজ এজেন্সীৰ বিত্তীয় তথ্য সংস্থা য়নহাপ ইনফ’মেক্সে কৰা এক সমীক্ষা অনুসৰি বিশ্লেষকসকলে গড় নিকা লাভৰ পৰিমাণ ২.৯৯ ট্ৰিলিয়ন ৱন হোৱাৰ আশা কৰিছিল বাবে উপাৰ্জনে বজাৰৰ আশা পূৰণ কৰা নাছিল।
কিয়াৰ বাহন ইউনিটৰ বিক্ৰী ১.৬ শতাংশ হ্ৰাস পোৱাৰ লগতে তিনিমাহৰ সময়ছোৱাত ৭৯৫,১৮৩ টা ইউনিট বিক্ৰী হৈছে। এই হ্ৰাসৰ কাৰণ আছিল ঘৰুৱা আৰু বহিঃৰাজ্য উভয় কাৰখানাৰ বিদ্যুৎকৰণৰ ৰূপান্তৰ, অপৰ্যাপ্ত তথ্য আৰু কিছুমান সৰু গাড়ীৰ মডেল বন্ধ হোৱাৰ ফলত উৎপাদনৰ ব্যৱধান।
উচ্চ লাভজনক বাহনত মনোনিৱেশ কৰি কোম্পানীটোৱে উন্নত প্ৰডাক্ট মিশ্ৰণৰ জৰিয়তে উন্নত লাভজনকতা লাভ কৰিবলৈ সক্ষম হৈছিল আৰু আমেৰিকাৰ দৰে উন্নত বজাৰত বিক্ৰী বৃদ্ধি কৰিবলৈ সক্ষম হৈছিল।
কোম্পানীটোৱে কয় যে কেঁচামালৰ খৰচ কম হোৱা আৰু কোৰিয়ান ৱনৰ অনুকূল বিনিময় হাৰেও লাভজনকতাৰ সামগ্ৰিক উন্নতিত অৰিহণা যোগাইছে।
ঘৰুৱা বিক্ৰী পূৰ্বৰ বছৰৰ তুলনাত ৮.৪ শতাংশ হ্ৰাস পাইছে, মূলতঃ ব্যক্তিগত উপভোগ কৰ হ্ৰাস কাৰ্যকৰী হোৱাৰ পূৰ্বে ভিত্তি ৰেখাৰ প্ৰভাৱ অধিক হোৱাৰ বাবে।
আনহাতে বিদেশত বিক্ৰীৰ হাৰ সাধাৰণভাৱে বৃদ্ধি পাইছে। এই প্ৰবল চাহিদাৰ মূল কাৰণ আছিল উত্তৰ আমেৰিকাত বিশেষকৈ আমেৰিকাত বিক্ৰীৰ ফলত জনপ্ৰিয় এছ ইউ ভি মডেলৰ বিক্ৰী বৃদ্ধি পাইছিল।
আনহাতে ইউৰোপ আৰু ভাৰতত চিউলৰ দক্ষিণে অৱস্থিত গ্ৱাংমিয়েঙে কিয়া কাৰখানাৰ বিদ্যুৎকৰণৰ পৰিৱৰ্তন আৰু কিছুমান কিয়া মডেলৰ বয়স বৃদ্ধিৰ ফলত প্ৰত্যাহ্বানৰ সন্মুখীন হ’বলগীয়া হৈছিল।
নতুন ইভি৯ মুকলি আৰু হাইব্ৰিড মডেলৰ বিক্ৰী বৃদ্ধিৰ বাবেই বিশ্বজুৰি ইলেক্ট্ৰিক বাহনৰ বৃদ্ধিৰ গতি মন্থৰ হোৱাৰ পাছতো দ্বিতীয় ত্ৰৈমাসিকত কিয়াৰ পৰিৱেশ অনুকূল বাহনৰ বিক্ৰী বছৰৰ পিছত বছৰ ধৰি ৮.৩ শতাংশ বৃদ্ধি পাই ১৬২,০০০ ইউনিট হৈছে।
সামগ্ৰিক বিক্ৰীত পৰিৱেশ অনুকূল বাহনৰ বিক্ৰীৰ শতকৰা হাৰ পূৰ্বৰ বছৰৰ তুলনাত ২.৫ শতাংশ পইণ্ট বৃদ্ধি পাই ২১.৪ শতাংশ হৈছে।
কিয়াই কয় যে চলি থকা ভূ-ৰাজনৈতিক বিপদ, মূল দেশসমূহত নেতৃত্বৰ পৰিৱৰ্তনৰ বাবে বৃদ্ধি পোৱা অস্থিৰতা, আৰু উচ্চ সুতৰ হাৰ আৰু মুদ্ৰাস্ফীতিৰ পৰা উদ্ভৱ হোৱা গ্ৰাহকৰ ক্ৰয়ৰ আৱেগ দুৰ্বল হোৱাৰ বাবে ব্যৱসায়িক পৰিৱেশ অটুট থাকিব বুলি তেওঁলোকে আশা কৰিছে।
কোম্পানীটোৱে বজাৰৰ পৰিস্থিতি আৰু চাহিদাৰ সৈতে খাপ খুৱাই লোৱা নমনীয় উৎপাদন ব্যৱস্থা ব্যৱহাৰ কৰি তথ্যৰ স্তৰ পৰিচালনা কৰি আৰু ফলপ্ৰসূ প্ৰৰোচনামূলক কৌশল ৰূপায়ণ কৰি লাভজনকতা বৃদ্ধি আৰু গ্ৰাহকৰ মূল্য উন্নত কৰাৰ উদ্দেশ্য প্ৰকাশ কৰে।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ ।