দেওবাৰৰ পৰা ল’ৱাৰ আৰু মিডটাউন মানহাটান সামৰি লোৱা কনজেচন প্ৰাইচিং প্লেন কাৰ্যকৰী হোৱাৰ ফলত নিউয়ৰ্ক চহৰখন এনে পৰিকল্পনা ৰূপায়ণ কৰা প্ৰথমখন আমেৰিকাৰ চহৰ হিচাপে পৰিগণিত হয়।
বাহনৰ ধৰণ, দিনৰ সময়, কোনো ক্ৰছিং ক্ৰেডিট প্ৰযোজ্য হয় নে নহয়, আৰু কিছুমান চালক বা বাহনৰ ক্ষেত্ৰত প্ৰযোজ্য ৰেহাই আৰু ৰেহাইৰ সৈতে ধন পৰিশোধৰ পদ্ধতিৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰি বাহনসমূহক যানজঁট সকাহৰ অঞ্চলত প্ৰৱেশ কৰিবলৈ টোল দিয়া হ’ব, মহানগৰ পৰিবহণ কৰ্তৃপক্ষ (এমটিএ)য়ে কয়।
যাত্ৰীবাহী আৰু সৰু বাণিজ্যিক বাহন, ট্ৰাক, বাছ, আৰু মটৰ চাইকেলৰ পৰা যানজঁট সকাহ জ’নত প্ৰৱেশ কৰা বাবে প্ৰতিদিনে এবাৰ চাৰ্জ লোৱা হ’ব আনহাতে টেক্সি আৰু ভাড়াতীয়া বাহনৰ যাত্ৰীসকলৰ পৰা কনজেচন ৰিলিফ জ’নলৈ যোৱা, পৰা, ভিতৰলৈ বা তাৰ মাজেৰে যোৱা প্ৰতিটো ভ্ৰমণৰ বাবে চাৰ্জ লোৱা হ’ব .
নিয়ন্ত্ৰকসকলে আৰম্ভণিতে প্ৰদান কৰা ৪০ শতাংশ ৰেহাই পৰ্যায়ক্ৰমে বন্ধ কৰাৰ বাবে ২০২৮ আৰু ২০৩১ চনত টোলসমূহ ওপৰলৈ সালসলনি কৰা হ’ব।
অনুমান কৰা হৈছে যে কনজেচন প্ৰাইচিং প্লেনে কনজেচন ৰিলিফ জ’নত প্ৰৱেশ কৰা বাহনৰ সংখ্যা আৰু জ’নটোৰ বাহনৰ মাইল ক্ৰমে ১০ শতাংশ আৰু ৫ শতাংশ হ্ৰাস কৰিব।
এমটিএই ১৫ বিলিয়ন ডলাৰ পৰ্যন্ত মূলধনী ব্যয় পৰিকল্পনাৰ বাবে প্ৰতি বছৰে ১ বিলিয়ন ডলাৰৰ ৰাজহ যোগ কৰাৰ সম্ভাৱনা আছে।
ভিৰ পৰিকল্পনাক লৈ বিতৰ্কৰ ফলত নিউয়ৰ্ক আৰু নিউ জাৰ্চিত একাধিক গোচৰ ৰুজু হৈছে যদিও বিৰোধীসকলে ইয়াক কাৰ্যকৰী কৰাত বাধা দিব পৰা নাই বুলি সংবাদ সংস্থা জিনহুয়াই প্ৰকাশ কৰিছে।
২০০৭ চনত তেতিয়াৰ মেয়ৰ মাইকেল আৰ ব্লুমবাৰ্গে ভিৰ-মূল্য নিৰ্ধাৰণৰ পদক্ষেপ আৰম্ভ কৰাৰ পিছত এই ধাৰণাটোৱে নিউয়ৰ্কত কিছু সময়ৰ বাবে টান লাভ কৰে, যিটোৱে শেষত ৰাজ্যিক বিধানসভাত আগবাঢ়িব নোৱাৰিলে। এদশকৰ পাছত গৱৰ্ণৰ এণ্ড্ৰু এম কুমোৱে ছাবমেট্ৰ’ সেৱাত প্ৰভাৱ পেলোৱা সংকটৰ প্ৰতি সঁহাৰি জনাই এই প্ৰস্তাৱটো পুনৰ বিবেচনা কৰে। অৱশেষত ২০১৯ চনত ৰাজ্যৰ বাজেটৰ অংশ হিচাপে এই টোলিং পৰিকল্পনা অনুমোদন কৰা হয়।
কিন্তু জুন মাহত ইয়াৰ নিৰ্ধাৰিত কাৰ্যকৰী হোৱাৰ ঠিক আগতেই ডেম’ক্ৰেট দলৰ গৱৰ্ণৰ কেথী হোচুলে এই পৰিকল্পনা পিছুৱাই দিছিল, টোলৰ ফলত চহৰখনৰ অৰ্থনীতিত নেতিবাচক প্ৰভাৱ পৰিব পাৰে বুলি উদ্বেগ প্ৰকাশ কৰিছিল। একাংশ সমালোচকে যুক্তি দিছিল যে জনমত সমীক্ষাত এই প্ৰস্তাৱ বহুলাংশে অজনপ্ৰিয় বুলি ইংগিত দিয়া হৈছে, আগন্তুক নৱেম্বৰৰ নিৰ্বাচনত ডেম’ক্ৰেটিক দলৰ প্ৰাৰ্থীসকলক বিৰূপ প্ৰভাৱ পেলাব পাৰে।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ।