Thursday, November 21, 2024

গ্ৰাহকৰ অভিযোগ বৃদ্ধি পোৱাৰ বাবে চিচিপিএই অলা ইলেক্ট্ৰিকলৈ কাৰণ দেখুৱাই জাননী প্ৰেৰণ কৰে

Share

দেশজুৰি ওলা ইলেক্ট্ৰিকৰ বিৰুদ্ধে গ্ৰাহকৰ অভিযোগ বৃদ্ধি পোৱা আৰু ইয়াৰ সেৱা কেন্দ্ৰৰ অসন্তুষ্টিজনক অৱস্থাত উদ্বিগ্ন হৈ কেন্দ্ৰীয় গ্ৰাহক সুৰক্ষা কৰ্তৃপক্ষই ভবিষ আগৰৱালাৰ নেতৃত্বত ইভি কোম্পানীটোলৈ কাৰণ দেখুৱাই জাননী প্ৰেৰণ কৰিছে, লাভ কৰাৰ ১৫ দিনৰ ভিতৰত সঁহাৰি দিব লাগিব। নিয়ন্ত্ৰকটোৱে দৈনিক বৃদ্ধি পোৱা ওলা ইলেক্ট্ৰিকৰ বিৰুদ্ধে হাজাৰ হাজাৰ অভিযোগৰ তদন্ত কৰি থকা বুলি জানিব পৰা গৈছে।

শ্বোকেছ জাননীখনত উল্লেখ কৰা হৈছে যে অলা ইলেক্ট্ৰিক “গ্ৰাহক সুৰক্ষা আইন, ২০১৯ৰ একাধিক বিধান উলংঘা কৰা যেন লাগে।” ইয়াৰ ভিতৰত আছে উৎপাদনৰ দোষ, বুকিং বাতিলৰ বাবে আংশিক বা নন-ৰিফাণ্ড, চাৰ্ভিচিং কৰাৰ পিছতো পুনৰাবৃত্তিমূলক ত্ৰুটি, অতিৰিক্ত চাৰ্জিং, ভুল চালান, আৰু বেটাৰী আৰু বাহনৰ উপাদানৰ বিভিন্ন সমস্যা। ইয়াৰ উপৰিও গ্ৰাহক পৰিক্ৰমা বিভাগৰ দ্বাৰা পৰিচালিত নেশ্যনেল কনজিউমাৰ হেল্পলাইনে বিগত বছৰৰ ছেপ্টেম্বৰৰ পৰা ওলা ইলেক্ট্ৰিক সম্পৰ্কীয় ১০,৬৪৪টা অভিযোগ লিপিবদ্ধ কৰিছে।

গ্ৰাহক পৰিক্ৰমা মন্ত্ৰালয়ৰ সচিব নিধি খাৰেৰ মতে, “চিচিপিএই ওলা ইলেক্ট্ৰিকৰ বিৰুদ্ধে বৃহৎ সংখ্যক অভিযোগৰ তদন্ত কৰি আছে, মূলতঃ অদক্ষ সেৱাৰ সৈতে জড়িত। আমি আশা কৰোঁ যে কোম্পানীয়ে এই উদ্বেগসমূহ তৎকালীনভাৱে সমাধান কৰিব আৰু গ্ৰাহকে সন্মুখীন হোৱা সমস্যাসমূহ সমাধান কৰিব।” শ্ব’কেছ জাননীৰ লগে লগে অ’লা ইলেক্ট্ৰিকে কোনো সঁহাৰি নিদিলে। সোমবাৰে কোম্পানীটোৰ শ্বেয়াৰ প্ৰায় ৯ শতাংশ হ্ৰাস পাই ৯০.২৬ টকাকৈ বন্ধ হয়।

অসন্তুষ্ট গ্ৰাহকে পুনৰবাৰ ছ’চিয়েল মিডিয়াত কোম্পানীটোৰ ফ্লেগশ্বিপ ইলেক্ট্ৰিক দুচকীয়া বাহনখনক লৈ কেইবাটাও উদ্বেগ প্ৰকাশ কৰে। অভিলেখ সৃষ্টি কৰাৰ পিছৰে পৰা কোম্পানীটোৰ শ্বেয়াৰ প্ৰায় ৪২-৪৩ শতাংশ হ্ৰাস পাইছে। বাণিজ্য বিশ্লেষকসকলে ইংগিত দিয়ে যে বৰ্তমান এই ষ্টকটোৱে লোকচানৰ সন্মুখীন হৈছে আৰু ইয়াৰ মূল্য বৃদ্ধি পাইছে। ভাৰতীয় ইভি বজাৰৰ ভিতৰত ইভি কোম্পানীটোৰ বজাৰ অংশীদাৰিত্ব হ্ৰাস পোৱাৰ অভিজ্ঞতা লাভ কৰিছে, ইয়াৰ সেৱা কেন্দ্ৰসমূহে সন্মুখীন হোৱা তীব্ৰ প্ৰতিযোগিতা আৰু প্ৰত্যাহ্বানৰ বাবে ছেপ্টেম্বৰ মাহত ইয়াৰ অংশীদাৰিত্ব ২৭ শতাংশলৈ হ্ৰাস পাইছে।

বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ।

Read more

Local News