এক নতুন প্ৰতিবেদন অনুসৰি, পৰিৱৰ্তনৰ দ্ৰুত গতিৰ বাবে বিগত এটা বছৰত কামৰ বোজা যথেষ্ট বৃদ্ধি পোৱাৰ বাবে সমগ্ৰ বিশ্বৰ কৰ্মচাৰীসকলে কৃত্ৰিম বুদ্ধিমত্তা (AI)ৰ ফালে মুখ কৰি দক্ষতা বৃদ্ধিৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰিছে।
‘পিডব্লিউচি’ গ্ল’বেল ৱৰ্কফৰ্চ ২০২৪ হোপছ এণ্ড ফিয়াৰ্ছ চাৰ্ভেৰ মতে, সমীক্ষাত অংশগ্ৰহণ কৰা প্ৰায় ৪৫ শতাংশ শ্ৰমিকে যোৱা এটা বছৰত তেওঁলোকৰ কৰ্মবোজা যথেষ্ট বৃদ্ধি পোৱাৰ কথা উল্লেখ কৰাৰ বিপৰীতে প্ৰায় ৬২ শতাংশই কৰ্মক্ষেত্ৰত পৰিৱৰ্তনৰ গতি একেলগে ত্বৰান্বিত হোৱা বুলি উল্লেখ কৰিছে .
এই তথ্যই দেখুৱাইছে যে অহা ১২ মাহত এক চতুৰ্থাংশতকৈ অধিক (২৮ শতাংশ) লোকে নিয়োগকৰ্তা সলনি কৰাৰ সম্ভাৱনা অতি বা অত্যন্ত, যিটো ২০২২ চনৰ ‘মহান পদত্যাগ’ (১৯ শতাংশ) সময়ৰ তুলনাত অধিক শতাংশ।
প্ৰতিবেদন অনুসৰি, আধাতকৈও কম (৪৬ শতাংশ) লোকে এই কথাত দৃঢ় বা মধ্যমীয়াভাৱে একমত যে তেওঁলোকৰ নিয়োগকৰ্তাই নতুন দক্ষতা শিকাৰ বাবে পৰ্যাপ্ত সুযোগ প্ৰদান কৰে।
বিশেষকৈ চাকৰি এৰি যোৱাৰ কথা চিন্তা কৰা কৰ্মচাৰীসকলৰ বাবে এইটো অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ, কিয়নো ইয়াৰে ৬৭ শতাংশই কয় যে নতুন দক্ষতা আহৰণৰ সুযোগ তেওঁলোকৰ চাকৰি সলনি কৰাৰ সিদ্ধান্তৰ এক উল্লেখযোগ্য কাৰক।
অহা ১২ মাহত দৈনিক জেনেৰেটিভ এআই ব্যৱহাৰ কৰা ৮০ শতাংশতকৈ অধিক কৰ্মচাৰীয়ে আশা কৰিছে যে ইয়াৰ দ্বাৰা কৰ্মক্ষেত্ৰত তেওঁলোকৰ দক্ষতা বৃদ্ধি পাব।
পিডব্লিউচি ইউ কেৰ গ্ল’বেল মাৰ্কেটছ এণ্ড টেক্স এণ্ড লিগেল লিডাৰ কেৰল ষ্টাবিংছে কয় যে শ্ৰমিকসকলে দক্ষতাক অগ্ৰাধিকাৰ দিছে আৰু তেওঁলোকৰ বৃদ্ধি বৃদ্ধি আৰু কেৰিয়াৰ আগুৱাই নিবলৈ জেনএআইৰ দৰে উদীয়মান প্ৰযুক্তিৰ ফালে মুখ কৰিছে, কাৰণ তেওঁলোকে ক্ৰমাৎ বৃদ্ধি পোৱা অনিশ্চয়তা, কৰ্মবোজা, আৰু আৰ্থিক চাপৰ সন্মুখীন হৈছে।
এই তথ্যৰ পৰা অনুমান কৰিব পাৰি যে চাকৰিৰ সন্তুষ্টি এতিয়া যথেষ্ট নহয়।
ষ্টাবিংছে লগতে কয় যে নিয়োগকৰ্তাসকলে নিশ্চিত হ’ব লাগিব যে তেওঁলোকে তেওঁলোকৰ কৰ্মচাৰী আৰু প্ৰযুক্তিৰ মঞ্চত বিনিয়োগ কৰে যাতে কৰ্মচাৰীৰ চাপ লাঘৱ কৰিব পাৰি আৰু শীৰ্ষ প্ৰতিভাক ৰাখিব পাৰি।
দ্ৰুত পৰিৱৰ্তন ঘটি থকাৰ পিছতো কৰ্মক্ষেত্ৰৰ ভিতৰত ইতিবাচকতা আৰু জড়িততাৰ ইংগিতো পোৱা গৈছে।
প্ৰতিবেদনত দেখা গৈছে যে প্ৰায় ৬০ শতাংশ শ্ৰমিকে নিজৰ চাকৰিৰ ওপৰত অন্ততঃ মধ্যমীয়া সন্তুষ্ট অনুভৱ কৰা বুলি কয়, যিটো ২০২৩ চনৰ ৫৬ শতাংশৰ তুলনাত বৃদ্ধি পাইছে।ইয়াৰ উপৰিও ন্যায্য দৰমহাৰ মূল্য দিয়া আধাতকৈ অধিক (৫৭ শতাংশ) কৰ্মচাৰীয়ে এই কথাত সন্মত হৈছে যে তেওঁলোকক ন্যায্য ক্ষতিপূৰণ দিয়া হৈছে।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ ।