সোমবাৰে, দিল্লী হাই কোৰ্টে এটা একলা বৈচাৰিক বেঞ্চ দ্বাৰা গৃহীত এটা নিৰ্ণয়ত অংশগ্ৰহণ কৰিব না, যিটো আউচন নকৰা কাৰণে স্পাইচজেটক দুইটা বয়িং বিমান আৰু ইঞ্জিনসহ TWC এৱিএচনলগৈ প্ৰদান কৰিব লাগিব।
সংমণ্ডল বিচাৰপীঠৰ ন্যায়াধীশ ৰাজীৱ শকধেৰ আৰু অমিত বংছালে জুন মাহৰ ভিতৰত স্পাইচজেটক এই নিৰ্দেশনা মানি চলিবলৈ নিৰ্দেশ দিয়ে।
ইয়াৰ পূৰ্বে এজন ন্যায়াধীশে নিৰ্দেশ দিছিল যে স্পাইচজেটে ২৮ মে’ৰ ভিতৰত বিমান, ইঞ্জিন আৰু সকলো প্ৰাসংগিক কাৰিকৰী নথি-পত্ৰ টি ডব্লিউ চি এভিয়েশনলৈ হস্তান্তৰ কৰিব লাগিব।
স্পাইচজেটক প্ৰতিনিধিত্ব কৰা জ্যেষ্ঠ অধিবক্তা অমিত ছিবালে স্পাইচজেটে নিজৰ আবেদন প্ৰত্যাহাৰ কৰাৰ বিনিময়ত কম্প্লাইয়েন্সৰ সময়সীমা বৃদ্ধি কৰাৰ বাবে বিচাৰপীঠে দিয়া পৰামৰ্শত সন্মতি দিয়াৰ পিছতে এই সিদ্ধান্ত লোৱা হৈছে।
স্পাইচজেটে এই প্ৰস্তাৱ গ্ৰহণ কৰি আবেদন প্ৰত্যাহাৰ কৰে।
বিমান আৰু ইঞ্জিনৰ মালিক টি ডব্লিউ চি এভিয়েশনে স্থায়ী নিষেধাজ্ঞা লাভৰ বাবে স্পাইচজেটৰ বিৰুদ্ধে গোচৰ তৰে। গোচৰটোত দাবী কৰা হৈছে যে স্পাইচজেটে মাহিলী ১ লাখ ৮০ হাজাৰ ডলাৰৰ হাৰত ১২ মাহৰ বাবে বিমানখন লিজত ল’ব লাগিছিল যদিও ধন পৰিশোধ কৰিব নোৱাৰিলে। তাৰ পিছত Covid-19 মহামাৰীৰ ফলত পেমেণ্টৰ প্ৰত্যাহ্বানৰ বাবে সংশোধনী চুক্তি কৰা হয়।
এই সালসলনিৰ পিছতো স্পাইচজেটে চুক্তিসমূহ ভংগ কৰে।
টি ডব্লিউ চি এভিয়েশনে ব্ৰিটেইনৰ আদালতৰ আদেশ বলবৎ কৰাৰ চেষ্টা কৰিছিল য’ত স্পাইচজেটে বিমানখন তৎকালীনভাৱে ঘূৰাই দিব লাগিব।
একক বেঞ্চখনে লক্ষ্য কৰিছিল যে যদি স্পাইচজেটে বিমানৰ ফ্ৰেম আৰু ইঞ্জিন পৃথকে পৃথকে ব্যৱহাৰ কৰে তেন্তে ইয়াৰ মূল্য টি ডব্লিউ চি এভিয়েশনৰ বাবে বহু পৰিমাণে হ্ৰাস পাব। তদুপৰি, বিচাৰপীঠখনে বিমান সংস্থাটোৱে বাবদ ধন পৰিশোধ নকৰাৰ ওপৰত আলোকপাত কৰে। শেষত টি ডব্লিউ চি এভিয়েশনৰ সপক্ষে ৰায়দান কৰি ই জোৰ দি কয় যে স্পাইচজেটে প্ৰথমে নিজৰ বাকী থকা ধন পৰিশোধ নকৰাকৈ বিমান আৰু ইঞ্জিন ব্যৱহাৰ কৰি থাকিব নোৱাৰে।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ ।