শেহতীয়াকৈ অভিনেত্ৰী সোণাক্ষী সিনহাই ভূমিকাৰ বাবে প্ৰস্তুতিৰ বাবে তেওঁৰ সুকীয়া পদ্ধতিৰ বিষয়ে আলোচনা কৰি শ্বেয়াৰ কৰে যে তেওঁ কোনো কঠিন কৌশল মানি নচলে। বৰঞ্চ তাই স্বতঃস্ফূৰ্ততাক আদৰণি জনাই কয় যে তাই মাত্ৰ চেটত দেখা দিয়ে, কেমেৰাৰ সন্মুখত খোজ দিয়ে আৰু চৰিত্ৰটোক সেই মুহূৰ্ততে জীৱন্ত হ’বলৈ দিয়ে। ৱেব ছিৰিজ ধাদ আৰু হাৰ্মাণ্ডিত অভিনয়ৰ বাবে প্ৰস্তুতিৰ বিষয়ে কোৱাৰ সময়ত ৩৭ বছৰীয়া অভিনেত্ৰীগৰাকীয়ে কয় যে, ‘সঁচা কথা ক’বলৈ গ’লে মোৰ পন্থাটো হ’ল যে মই কোনো নিৰ্দিষ্ট পদ্ধতি অনুসৰণ নকৰো, সেয়া ধাদতেই হওক বা মোৰ আন প্ৰজেক্টতেই হওক। মই চেটত উপস্থিত হৈ কেমেৰাৰ সন্মুখত থিয় দিওঁ, আৰু তেতিয়াই মোৰ বাবে চৰিত্ৰটো জীৱন্ত হৈ উঠে। বুজাবলৈ কঠিন, কিন্তু শক্তিশালী কল্পনাশক্তি থকাটোৱে সঁচাকৈয়ে সহায় কৰে।”
“এজন পৰ্যবেক্ষক হোৱা – আপুনি যি দেখা আৰু শুনা কথা লক্ষ্য কৰা, কিছুমান সূক্ষ্মতা তুলি লোৱা আৰু প্ৰয়োজনৰ সময়ত সেইবোৰ প্ৰয়োগ কৰা – মই ইয়াৰ কাষ চাপিছো। মই মানুহক চাওঁ আৰু তেওঁলোকৰ পৰা শিকো। অৱশ্যেই পৰিচালকসকলে এক বৃহৎ সহায় কৰে, বিশেষকৈ যেতিয়া আপুনি হয়।” আপুনি অচিনাকি চৰিত্ৰ এটাৰ বাবে প্ৰস্তুতি চলাইছে, হিৰ্মাণ্ডিত ফৰিধনৰ বিষয়ে বিশেষভাৱে ক’লে মই পৰিচালক সঞ্জয় লীলা ভাঞ্চালী ছাৰক বহুত কৃতিত্ব দিম।’ সোণাক্ষী আৰু মই অ’টিটি প্ৰজেক্ট আৰু ছবিত কাম কৰাৰ পাৰ্থক্য আৰু সাদৃশ্যৰ বিষয়ে আলোচনা কৰিলোঁ।
“সঁচা কথা ক’বলৈ গ’লে এগৰাকী অভিনেত্ৰী হিচাপে মই ইয়াক মোৰ কামৰ অংশ হিচাপেই দেখিছোঁ। মই ইয়াক আন কোনো ধৰণে দেখা নাছিলো। আচলতে মই লকডাউনৰ পূৰ্বে মোৰ প্ৰথম অ’টিটি চুক্তি ‘দাহাদ’ত চহী কৰিছিলো। বাছনি প্ৰক্ৰিয়াটো আন যিকোনো ছবিৰ দৰেই আছিল।” – ভূমিকাটো ভাল লাগিল, প্ৰেমিছটো ভাল লাগিল যিহেতু ই দীঘলীয়া ফৰ্মেট আছিল, গতিকে এনে লাগিছিল যেন মই একেলগে তিনিখন ছবিত চহী কৰি আছো, কিন্তু অভিনেতা হিচাপে মোৰ কাম অভিনয় কৰা, সেয়া অন হওক ডাঙৰ পৰ্দা, অ’টিটি প্লেটফৰ্ম বা অন্যান্য প্লেটফৰ্ম, আৰু মই ঠিক সেইটোৱেই কৰি আছো।’
কাগতি আৰু ৰুচিকা ওবেৰয়ৰ পৰিচালিত আৰু ৰীমা কাগতি আৰু জয়া আখতাৰৰ প্ৰযোজনা আৰু এছ আই অঞ্জলি ভাটি, গুলচন দেৱাইয়া, বিজয় ভাৰ্মা আৰু সোহুম শ্বাহৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰা দহাদ এখন ক্ৰাইম থ্ৰিলাৰ ধাৰাবাহিক। বিবাহযোগ্য মহিলাক চিকাৰ কৰা ছিৰিয়েল কিলাৰ মোহন কুমাৰৰ পৰা অনুপ্ৰাণিত, যাক চাইনাইড মোহন বুলিও জনা যায়।
ইয়াৰ মাজতে পিৰিয়ড ড্ৰামা ৱেব ছিৰিজ ‘হিৰমণ্ডী: দ্য ডাইমণ্ড বাজাৰ’ৰ সৃষ্টি আৰু পৰিচালনা দুয়োটা সঞ্জয় লীলা ভাঞ্চালীয়ে। এই ধাৰাবাহিকখনে দৰ্শকক ১৯৪০ চনলৈ লৈ যায়, প্ৰেম, বিশ্বাসঘাতকতা, ক্ষমতা আৰু স্বাধীনতাৰ সংগ্ৰামৰ বিষয়বস্তুৰ সৈতে জড়িত কৰ্টেছানসকলৰ জীৱনৰ সন্ধান কৰে। ইয়াৰ উপৰিও ইয়াত অদিতি ৰাও হাইদাৰী, মনীষা কয়ৰালা, ৰিচা চাধা, সঞ্জীদা শ্বেখ, আৰু শৰ্মিন ছেহগালক মুখ্য চৰিত্ৰত অভিনয় কৰা হৈছে আৰু নেটফ্লিক্সত ষ্ট্ৰীমিংৰ বাবে উপলব্ধ।
শেহতীয়া কামত সোণাক্ষীয়ে অতিপ্ৰাকৃতিক কমেডী ‘কাকুডা’ত অভিনয় কৰিছিল, য’ত ৰিতেশ দেশমুখক ভিক্টৰৰ চৰিত্ৰত, সোণাক্ষীক ইন্দিৰাৰ চৰিত্ৰত, আৰু চাকিব ছালীমে ছানীৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছিল, য’ত আছিফ খানে কিলভিছৰ চৰিত্ৰত মুখ্য চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছিল।
হাঁহি আৰু উল্লাসজনক ৰোলাৰকোষ্টাৰ ৰাইডৰ কেন্দ্ৰবিন্দু হৈছে ভূতুনী গাঁও ৰাটোডি, য’ত মেৰুদণ্ডৰ টিংটিং দৃশ্যৰ যোৰ হাস্যৰসময়ী মুহূৰ্তৰ সৈতে দেখা যায়। আদিত্য সৰ্পোতদাৰৰ পৰিচালনা আৰু ৰনি স্ক্ৰুভালাৰ প্ৰযোজক এই ছবিখন বৰ্তমান ZEE5 ত ষ্ট্ৰীমিংৰ বাবে উপলব্ধ। ব্যক্তিগত টোকাত ২০২৪ চনৰ ২৩ জুনত মুম্বাইৰ বান্দ্ৰা পশ্চিমত অৱস্থিত কইনাৰ নতুন এপাৰ্টমেণ্ট ৮১ অৰেটত অনুষ্ঠিত এক নাগৰিক অনুষ্ঠানত অভিনেতা জহীৰ ইকবালৰ সৈতে সোনাক্ষীয়ে বিবাহপাশত আবদ্ধ হয়। তাইৰ তালিকাত পৰৱৰ্তী স্থানত আছে ‘নিকিতা ৰয় এণ্ড দ্য বুক অৱ ডাৰ্কনেছ’।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ।