শেহতীয়াকৈ ‘লাল সিং চাধা’ ছবিত অভিনয় কৰা বলীউড অভিনেতা আমিৰ খানে ২০১৬ চনত পঞ্জাৱত তেওঁৰ সফল চিনেমা ‘দংগল’ৰ চিত্ৰগ্ৰহণৰ সময়ত ‘নমস্তে’ৰ তাৎপৰ্য বুজি পোৱাৰ কথা প্ৰকাশ কৰে।
আমিৰে ষ্ট্ৰীমিং কমেডী শ্ব’ ‘দ্য গ্ৰেট ইণ্ডিয়ান কপিল শ্ব’ত অভিনয় কৰিছিল যত তেওঁ কপিলৰ সৈতে বিভিন্ন বিষয়ৰ ওপৰত আলোচনা কৰিছিল, যত তেওঁৰ শেষৰ দুখন ছবি ‘লাল সিং চাধা’ আৰু ‘থাগছ অৱ হিন্দোস্তান’ বক্স অফিচত সফল নোহোৱা।
কথা পাতি থাকোঁতে তেওঁ মুছলমান ঘৰত লালন-পালনৰ কথা চিন্তা কৰে আৰু ‘নমস্তে’ৰ সাংস্কৃতিক গুৰুত্বৰ বিষয়ে তেওঁৰ বুজাবুজিৰ কথা মনত পেলায়।
এটা স্মৰণীয় অভিজ্ঞতাৰ কথা মনত পৰিলেই তেওঁ প্ৰথমে পঞ্জাৱত ‘ৰং দে বসন্তী’ৰ চিত্ৰগ্ৰহণৰ কথা উত্থাপন কৰে।
অভিনেতাগৰাকীয়ে হিন্দী ভাষাত কয় যে “মানুহ, পাঞ্জাবী সংস্কৃতি, প্ৰেমেৰে ভৰা। ‘দংগল’ৰ শ্বুটিঙৰ সময়ত তেওঁলোকে দুমাহৰো অধিক সময় এখন সৰু গাঁৱত, বিশেষকৈ বিশেষ তাৎপৰ্য্য ধাৰণ কৰা ঘৰ এটাত কটায়।
বিশ্বাস কৰিব নোৱাৰা কথা আছিল যদিও ৰাতিপুৱা ৫ বা ৬ বজাৰ ওচৰত আহি পোৱাৰ লগে লগে মোৰ গাড়ীখন সোমাই যোৱাৰ লগে লগে মানুহে ঘৰৰ বাহিৰত থিয় হৈ হাত ভাঁজ কৰি ‘সত শ্ৰী আকল’ বুলি সম্ভাষণ জনায়। তেওঁলোকে মোক কেতিয়াও ৰৈ থাকিবলৈ নিদিলে বা মোৰ গাড়ীখন ৰখাই নিদিলে। কাম শেষ কৰি ওলাই গ’লে তেওঁলোকে আকৌ এবাৰ ঘৰৰ বাহিৰত থিয় হৈ মোক ‘গুড নাইট’ কামনা কৰিছিল।
আমিৰে কয় যে এটা মুসলিম পৰিবাৰৰ পৰা আহে আৰু ‘নমস্কাৰ’ সংকেতত তান হাত ফল্ড কৰা অভ্যস্ত নহয়। হাতখন ওপৰলৈ তুলি (আদাব, মুছলমানে ইজনে সিজনক সম্ভাষণ জনোৱাৰ ধৰণ) আৰু মূৰ নত কৰা অভ্যস্ত হৈ পৰিছো সেই ডেৰ-দুমাহ পঞ্জাৱত কটোৱাৰ পিছত ‘নমস্তে’ৰ শক্তি বুজিলোঁ। সে দেখা যায় যে পঞ্জাৱৰ মানুহে সকলোৰে প্ৰতি ইমানেই সন্মান কৰে আৰু উচ্চতাৰ ওপৰত ভিত্তি কৰি বৈষম্য নকৰে।”
নেটফ্লিক্সত প্ৰচাৰিত হৈছে “দ্য গ্ৰেট ইণ্ডিয়ান কপিল শ্ব'” নামৰ অনুষ্ঠানটোত।