হলিউডৰ তাৰকা তথা গায়িকা জেনিফাৰ লোপেজে কয় যে তেওঁক “কাষৰ ছোৱালীজনী”ৰ দৰে অনুভৱ কৰা নাছিল আৰু তেওঁৰ কেৰিয়াৰ আৰম্ভ কৰাৰ সময়ত “লেটিনাছ”ৰ বাবে বহুত ভূমিকা নাছিল।
“কোনোবাই কোৱা শুনিছো যে ইতিবাচক পৰিৱৰ্তন লেহেমীয়া — আৰু হৈছে — কিন্তু আমি যেতিয়ালৈকে সঠিক দিশত আগবাঢ়িছো, তেতিয়ালৈকে সেইটোৱেই গুৰুত্বপূৰ্ণ। মই যেতিয়া আৰম্ভ কৰিছিলো, তেতিয়া লেটিনসকলৰ বাবে বেছি ভূমিকা নাছিল। মই উচ্চাৰণ আৰু ষ্টীৰিঅ’টাইপৰ অংশৰ বাবে অডিচন দি আছিলো।
“মই ভাবি থাকিলোঁ, ‘মই কেৱল ৰোমান্টিক লিড খেলিব নোৱাৰো কিয়? মই কিয় কাষৰ ছোৱালীজনী হ’ব নোৱাৰো?’ সেই বিশ্বাসটোৱেই—মই নিজৰ বুলি কোৱা সেই বিশ্বাসেই মোক সেই ছাঁচবোৰ ভাঙিবলৈ সহায় কৰিছিল,” স্পিকিং অন ভেৰাইটি’ছ এৱাৰ্ড চাৰ্কিটছ প’ডকাষ্টত, তাই কয়।
‘অন দ্য ফ্ল’ৰ’ৰ হিটমেকাৰগৰাকীয়ে ১৯৯৭ চনৰ বায়’পিক ‘চেলিনা’ত ট্ৰেজিক পপ গায়িকাগৰাকীৰ টাইটেল ৰ’ল গ্ৰহণ কৰাৰ পিছতেই প্ৰধান ভূমিকা গ্ৰহণ কৰিছিল বুলি femalefirst.co.uk-এ প্ৰকাশ কৰিছে।
কিন্তু অভিনয়ত হাত ৰাখিবলৈ সক্ষম হৈছিল, যোৱা কিছু বছৰত ‘মেৰী মি’ আৰু ‘শ্বটগান ৱেডিং’ত অভিনয় কৰি আৰু আগন্তুক আৰু দুখন ছবিৰ আগতেই কয় যে তেওঁ সঁচাকৈয়ে কেৱল ওপৰৰ “শিল্পৰ প্ৰেম”ৰ বাবেহে এই কাম কৰে আন যিকোনো বস্তু।
তাই কয়, ‘মই শিল্পৰ প্ৰেমৰ বাবেই কৰো। বঁটা বা প্ৰশংসাৰ কথা নহয়৷ ই গুৰুত্বপূৰ্ণ কাহিনী কোৱা — মানুহক দেখা অনুভৱ কৰা কাহিনী, প্ৰেৰণাদায়ক কাহিনী৷ সেইটোৱেই মোক আগুৱাই লৈ যায়।”
লোপেজৰ শেহতীয়া ছবি “আনষ্টপেবল”ত এণ্টনি ৰ’বেলছৰ বাস্তৱ জীৱনৰ কাহিনী কোৱা হৈছে, যিজন এক ভৰিৰ মল্লযুঁজাৰুজনে চেম্পিয়ন হোৱাৰ সম্ভাৱনাক প্ৰত্যাহ্বান জনাইছিল। বিলি গোল্ডেনবাৰ্গৰ পৰিচালনা আৰু সহ-অভিনেত্ৰী ঝাৰেল জেৰ’মৰ ছবিখন যিমানেই ৰ’বলছৰ যাত্ৰাৰ বিষয়েও সিমানেই ৰ’বলছৰ সমৰ্থনত অক্লান্তভাৱে যুঁজ দিয়া মাতৃ জুডীৰ বিষয়েও।
ছবিখনৰ বিষয়ে কোৱাৰ সময়ত তেওঁ variety.com ৰ আগত কয় যে, “আপোনাৰ এনেকুৱা চিনেমা প্ৰায়ে নহয়।”
“মই তাইৰ লগত চিনাক্তকৰণ কৰিলোঁ। তেওঁলোকৰ লালন-পালন, সংগ্ৰাম, সম্পৰ্ক আৰু জুডিয়ে পুত্ৰৰ বাবে কৰা ত্যাগৰ কথা মই বুজি পাইছিলোঁ। তাই বুজি পাইছিল, আৰম্ভণিতে, যে তাই যদি তাইৰ সন্তানটোক গ্ৰহণ নকৰে, তেন্তে সি কেতিয়াবা নিজকে কেনেকৈ গ্ৰহণ কৰিব? প্ৰেম আৰু বৃদ্ধিৰ সেই মুহূৰ্তটো — ই সাৰ্বজনীন।”
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ।