আলিয়া ভাটৰ আগন্তুক ছবি ‘জিগ্ৰা’ৰ সৃষ্টিকৰ্তাসকলে দেওবাৰে মুকলি কৰে টিজাৰটোত প্ৰত্যাহ্বানমূলক শৈশৱৰ অভিজ্ঞতা লাভ কৰা এজন ভাতৃ-ভগ্নীৰ জীৱনৰ আভাস। টিজাৰটোৰ আৰম্ভণিতে আলিয়াই বাৰ এখনত বহি এজন আদবয়সীয়া মানুহক তাই আৰু তাইৰ ভায়েকৰ কাহিনী কয়। তাই শ্বেয়াৰ কৰিছে যে তেওঁ আৰু তেওঁৰ ভাতৃ (বেদাং ৰাইনাই অভিনয় কৰা) কম বয়সতে পিতৃ-মাতৃ দুয়োকে হেৰুৱাইছিল আৰু এজন আত্মীয়ই তেওঁলোকক নিজৰ ঘৰলৈ লৈ গৈছিল, যিয়ে ৰূপকভাৱে তেওঁলোকৰ ওপৰত অত্যধিক বোজা জাপি দিছিল।
তাৰ পিছত প্ৰকাশ পায় যে আলিয়াই জেলব্ৰেকৰ পৰিকল্পনা আৰু ভাতৃক কাৰাগাৰৰ পৰা মুক্ত কৰাৰ অভিযানত আছে। তলৰ শ্বটবোৰে জেলব্ৰেক লাভ কৰিবলৈ শাৰীৰিক প্ৰশিক্ষণত লিপ্ত হোৱাৰ সময়ত আলিয়াৰ চৰিত্ৰৰ দৃঢ়তাক উজ্জ্বল কৰি তুলিছে। দৃশ্যবোৰ একচন ভৰপূৰ, এটা সময়ত আলিয়াও দিশহাৰা হৈ পৰে আৰু গোটেই একচনটো বন্দুকৰ গুলীৰে পটভূমিত চেট কৰা হৈছে, স্নোৰিকামৰ শ্বটবোৰে দিশহাৰাতাৰ ছবি এখন সুন্দৰকৈ আঁকিছে। টিজাৰৰ আখ্যান ‘ফুলান কা তৰন কা’ৰ পুনৰাবৃত্তিমূলক সংস্কৰণৰ সৈতে জড়িত।
ছবিখনত আলিয়াৰ ভাতৃৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰা বেদাং ৰাইনাই একেবাৰে শেষলৈকে দেখা নাযায়; কিন্তু অৱশেষত যেতিয়া তেওঁ কৰে, তেতিয়া তেওঁৰ মৌনতাই টিজাৰটোক এক নতুন স্তৰলৈ উন্নীত কৰে। দেখা গৈছে যে ‘জিগ্ৰা’ ৰাছেল ক্ৰ’ৱে অভিনয় কৰা ‘দ্য নেক্সট থ্ৰী ডেজ’ৰ দ্বাৰা প্ৰভাৱিত হৈছে আৰু নিজেই ফ্ৰেড কেভেৰ ফৰাচী ছবি ‘প’ৰ এল’ৰ পৰা অনুপ্ৰাণিত হৈছিল। ‘দ্য নেক্সট থ্ৰী ডেজ’ত ৰাছেল ক্ৰ’ৰ চৰিত্ৰটোৱে কঠোৰ কাৰ্য্যৰ আশ্ৰয় লৈ নিজৰ বছক হত্যা কৰাৰ অপৰাধত অন্যায়ভাৱে দোষী সাব্যস্ত হোৱা পত্নীক মুক্ত কৰে। ইয়াৰ বিপৰীতে ‘জিগ্ৰা’ৰ মূল চৰিত্ৰ হিচাপে এজন ভাই-ভনীক কেন্দ্ৰ কৰিয়েই গঢ় লৈ উঠিছে।
ছবিখনৰ পৰিচালনা কৰিছে ‘মনিকা, অ’ মাই ডাৰ্লিং’ৰ বাবে পৰিচিত ভাছান বালাৰে। ধৰ্ম প্ৰডাকচনৰ প্ৰযোজনা ‘জিগ্ৰা’ অহা ১১ অক্টোবৰত ছবিগৃহত মুক্তি পোৱাৰ কথা।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ।