শনিবাৰে কম খৰচী বিমান সংস্থাৰ কোম্পানী ইণ্ডিগোৱে বৃহৎ নেটৱৰ্ক বিচ্ছিন্নতাৰ সন্মুখীন হয়, যাৰ ফলত সমগ্ৰ দেশতে বিমান পৰিচালনা আৰু স্থল সেৱাত ব্যাঘাত জন্মে,
কাৰিকৰী বিজুতিৰ ফলত কেইবাজনো বিমান যাত্ৰী বিমানবন্দৰৰ মাজেৰে আবদ্ধ হৈ পৰে কাৰণ তেওঁলোকে বিমানত উঠিব নোৱাৰিলে বা টিকট বুকিং কৰিব নোৱাৰিলে, যাৰ ফলত যথেষ্ট পলম হয়।
“নতুন বিমানত বিনিয়োগ ভাল কিন্তু স্থল সেৱা কেনেকৈ উন্নত কৰিব পাৰি (বেংগালুৰু টি ১ ত শেষ ঘণ্টাৰ সেৱা)। অধিক কাউণ্টাৰৰ প্ৰয়োজন, জ্যেষ্ঠ নাগৰিকে ক্ষতিগ্ৰস্ত হোৱা দেখি সঁচাকৈয়ে বিৰক্তিকৰ। @DGCAIndia অনুগ্ৰহ কৰি লক্ষ্য কৰক,” এক্সত পোষ্ট কৰা এজন প্ৰভাৱিত ফ্লাইয়াৰে ছ’চিয়েল মিডিয়া প্লেটফৰ্ম। আন এজনে মন্তব্য কৰে যে, “@IndiGo6E ত কাৰিকৰী গ্লিচ। বিমানবন্দৰটো ৰেলৱে ষ্টেচনৰ দৰে দেখা গৈছে।”
বিমান সংস্থাটোৱে এক বিবৃতিত কয় যে তেওঁলোকে “বৰ্তমান আমাৰ নেটৱৰ্কত অস্থায়ী ব্যৱস্থাৰ মন্থৰতা অনুভৱ কৰিছে, যিয়ে আমাৰ ৱেবছাইট আৰু বুকিং ব্যৱস্থাত প্ৰভাৱ পেলাইছে।” ইণ্ডিগ’ই লগতে কয় যে ফলত গ্ৰাহকে লেহেমীয়া চেক-ইন আৰু বিমানবন্দৰত শাৰী বৃদ্ধিকে ধৰি দীঘলীয়া অপেক্ষাৰ সময়ৰ সন্মুখীন হ’ব পাৰে। বিমান সংস্থাটোৱে লগতে উল্লেখ কৰে যে তেওঁলোকৰ বিমানবন্দৰৰ দলটো উপলব্ধ আৰু সকলোকে সহায় কৰাৰ লগতে নিৰৱচ্ছিন্ন যাত্ৰা নিশ্চিত কৰাৰ বাবে সম্পূৰ্ণৰূপে প্ৰতিশ্ৰুতিবদ্ধ।
“নিশ্চিত হওক, আমি যিমান পাৰি সোনকালে স্থিতিশীলতা আৰু স্বাভাৱিকতা ঘূৰাই অনাৰ বাবে অধ্যৱসায়ীভাৱে কাম কৰি আছো”, এক্সত পোষ্ট কৰি লগতে কয় যে তেওঁলোকে “এই সময়ছোৱাত আপোনাৰ বুজাবুজি আৰু ধৈৰ্য্যৰ শলাগ লৈছে”।
এজন হতাশগ্ৰস্ত ব্যৱহাৰকাৰীয়ে এক্সত পোষ্ট কৰিছিল: “@IndiGo6E লক্ষ্ণৌৰ বেয়া পৰিস্থিতি। দিল্লীলৈ যোৱা ৬E২৩৮০ বিমানখন এঘণ্টাৰো অধিক সময় পলম হৈছিল। বিমানত ৰৈ থকা যাত্ৰীসকল।” আন এজন ভ্ৰমণকাৰীয়ে কয়: “কেতিয়াবা নিৰ্দিষ্ট তাৰিখত বিমান উপলব্ধ নোহোৱা যেন লাগে, তাৰ পিছত আপডেটৰ পিছত পুনৰ উপলব্ধ হয়।” ইয়াৰ মাজতে ঘৰুৱা যাত্ৰীবাহী বিমান বছৰৰ পিছত বছৰ ধৰি ৬ শতাংশ বৃদ্ধি পাই আগষ্ট মাহত ১ কোটি ৩১ লাখ হৈছেগৈ। ঘৰুৱা খণ্ডত ইণ্ডিগ’ই নিজৰ নেতৃত্ব বজাই ৰাখিছে বুলি কোৱা হৈছে, ইয়াৰ বজাৰ অংশীদাৰিত্ব ৪০ বেছিছ পইণ্ট বৃদ্ধি কৰি ৬২.৪ শতাংশ হৈছে।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ।