Saturday, November 23, 2024

হুণ্ডাই মটৰে উন্মোচন কৰিলে নতুন হাইড্ৰজেন ভিত্তিক ইভি(EV) কনচেপ্ট।

Share

বৃহস্পতিবাৰে হুণ্ডাই মটৰে ইনিচিয়াম নামৰ নতুন যাত্ৰী হাইড্ৰজেন ইন্ধন কোষ ইলেক্ট্ৰিক বাহন (FCEV) কনচেপ্ট প্ৰৱৰ্তন কৰে, য’ত বৰ্ধিত ড্ৰাইভিং ৰেঞ্জ আৰু প্ৰচুৰ হাইড্ৰজেন ইন্ধন সংৰক্ষণ ক্ষমতা আছে। ইনিচিয়াম হৈছে হুণ্ডাইৰ এটা কনচেপ্ট যিয়ে অহা বছৰৰ প্ৰথমাৰ্ধত মুকলি হ’বলগীয়া যাত্ৰীবাহী ইন্ধন কোষৰ ইলেক্ট্ৰিক বাহন (FCEV)ৰ প্ৰডাক্ট আৰু ডিজাইনৰ দিশ প্ৰদৰ্শন কৰে বুলি য়নহাপ সংবাদ সংস্থাৰ এক প্ৰতিবেদনত প্ৰকাশ পাইছে।

মূল লেটিন শব্দটোৰ নামেৰে নামকৰণ কৰা ইণ্টিয়ামে হাইড্ৰজেন ভিত্তিক সমাজৰ দিশত স্থানান্তৰিত হোৱাৰ ক্ষেত্ৰত হুণ্ডাইৰ অগ্ৰণী ভূমিকাক প্ৰতিনিধিত্ব কৰে। ছিউলৰ উত্তৰ গ’য়াঙত অনুষ্ঠিত হোৱা এক সংবাদ মাধ্যমৰ অনুষ্ঠানত হুণ্ডাই মটৰৰ সভাপতি তথা মুখ্য কাৰ্যবাহী বিষয়া চাং জে-হুনে এই কথাত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে যে হাইড্ৰজেন ভৱিষ্যত প্ৰজন্মৰ মাজত সীমাবদ্ধ নহয়, সকলোৰে বাবে এক সুলভ আৰু ন্যায্য শক্তিৰ উৎস। চাঙে কয় যে বিগত ২৭ বছৰ ধৰি হাইড্ৰজেনৰ প্ৰতি হুণ্ডাইৰ দৃঢ় দায়বদ্ধতা ইয়াৰ মূল্যৰ ওপৰত দৃঢ় বিশ্বাসৰ পৰাই উদ্ভৱ হৈছে।

হুণ্ডাইৰ মতে, Initium ডিজাইনত এনে এক নান্দনিকতা আছে যিয়ে তীখাৰ শক্তি আৰু স্থিতিস্থাপকতা আৰু হাইড্ৰজেনৰ বিশুদ্ধতা দুয়োটাকে গুৰুত্ব দিয়ে। মডেলটোৱে অনন্য বৈশিষ্ট্য আৰু ৰুমী ইণ্টেৰিয়ৰৰ সৈতে গৌৰৱ কৰে। ইয়াৰ হাইড্ৰজেন টেংকৰ ক্ষমতা বৃহৎ আৰু ইয়াত এৰোডাইনেমিক চকা অন্তৰ্ভুক্ত কৰা হৈছে, যাৰ ফলত ৬৫০ কিলোমিটাৰতকৈ অধিক ড্ৰাইভিং ৰেঞ্জৰ সুবিধা আছে।

ইয়াৰ উপৰিও ইন্ধন কোষ ব্যৱস্থা আৰু বেটাৰীৰ উন্নতিৰ ফলত মটৰটোৱে সৰ্বোচ্চ ১৫০ কিলোৱাট উৎপাদন লাভ কৰিব পাৰে। মডেলটোত আসনৰ ৰেক্লাইন এংগেল বৃদ্ধি আৰু পিছফালৰ দুৱাৰৰ খোলা বহল হোৱাৰ বৈশিষ্ট্যও আছে যাতে অধিক বিশাল দ্বিতীয় শাৰী প্ৰদান কৰিব পৰা যায়।

অহা মাহত চীনত অনুষ্ঠিত হ’বলগীয়া লছ এঞ্জেলছ অটো শ্ব’ আৰু অটো গুৱাংঝু মটৰ শ্ব’ত জনসাধাৰণৰ আগত এই ইনিটিম উপস্থাপন কৰাৰ মনস্থ কৰিছে হুণ্ডাই মটৰে। হুণ্ডাই মটৰে প্ৰথমবাৰৰ বাবে ১৯৯৮ চনত এটা বিশেষ গৱেষণা সংস্থা স্থাপন কৰি হাইড্ৰজেন প্ৰযুক্তিৰ ক্ষেত্ৰত আগবাঢ়িছিল। ২০০০ চনত কোম্পানীটোৱে আমেৰিকা যুক্তৰাষ্ট্ৰৰ ইন্ধন কোষ প্ৰতিষ্ঠান ইউটিচি পাৱাৰৰ সহযোগত নিজৰ উদ্বোধনী হাইড্ৰজেন বাহন মুকলি কৰে।

২০১৩ চনত হুণ্ডাই মটৰে টাচন ix ইন্ধন কোষ মুকলি কৰি হাইড্ৰজেন ইন্ধন কোষৰ বাহন গণ উৎপাদন কৰা প্ৰথমটো কোম্পানী হিচাপে পৰিগণিত হয়। ২০১৮ চনত ইয়াৰ ডেডিকেটেড হাইড্ৰজেন ফিউৱেল চেল মডেল নেক্সোও প্ৰৱৰ্তন কৰে। পিছত চাঙে কয় যে, যদিও অটোমোটিভ উদ্যোগে হাইড্ৰজেন শক্তিক আকোৱালি লোৱাটো “মাত্ৰ সময়ৰ কথা” আৰু “আমি যি দিশ অনুসৰণ কৰিব লাগিব”, তথাপিও শেহতীয়াকৈ বৈদ্যুতিক আৰু অন্যান্য পৰিৱেশ অনুকূল বাহনৰ সন্দৰ্ভত ব্যৱসায়িক অনিশ্চয়তা বৃদ্ধি পাইছে।

চাঙে সাংবাদিকৰ আগত কয় যে হাইড্ৰজেন বাহনসমূহ হয়তো এতিয়া লাভজনক নহ’বও পাৰে, কিন্তু ই হাইড্ৰ’জেন সমাজ গঢ়ি তোলাৰ দিশত এক গুৰুত্বপূৰ্ণ মাইলৰ খুঁটি প্ৰতিনিধিত্ব কৰে, যাৰ ফলত ইয়াক (হুণ্ডাই মটৰৰ) মিছন হিচাপে গঢ়ি তোলা হৈছে। “প্ৰয়োজনীয় প্ৰযুক্তিসমূহ আগবঢ়াই নিয়াটো অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ, আৰু মই নিশ্চিত যে আমি বিশ্বব্যাপী নেতৃত্ব সুৰক্ষিত কৰিব পাৰিম।”

বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ।

Read more

Local News