‘আন্দজ অপ্না আপনা’, ‘কুলি নং ১’, ‘ৰাজা হিন্দুস্তানী’ আদি ছবিত অভিনয়ৰ বাবে বিখ্যাত অভিনেত্ৰী কৰিশ্মা কাপুৰে শেহতীয়াকৈ নিজৰ প্ৰাৰম্ভিক কেৰিয়াৰৰ কথা মনত পেলাই লক্ষ্য কৰি কয় যে যেতিয়া তেওঁ আৰম্ভ কৰিছিল তেতিয়া অভিনেতাসকলৰ সুবিধা নাছিল ভ্যানিটি ভ্যান।
নৃত্যৰ ৰিয়েলিটি শ্ব’ ‘ইণ্ডিয়া’ছ বেষ্ট ডান্সাৰ ছিজন ৪’ৰ বিচাৰক হিচাপে কাৰ্যনিৰ্বাহ কৰা অভিনেত্ৰীগৰাকীয়ে বিগত ৪০ৰ পৰা ৫০ বছৰত চলচ্চিত্ৰ উদ্যোগে অনুভৱ কৰা পৰিৱৰ্তনৰ বিষয়ে আলোচনা কৰে। “মই মনিটৰত কাম কৰা প্ৰথমখন ছবি আছিল ‘দিল টো পাগল হায়’। ঈৰ্ষাৰ বল নৃত্যৰ সময়ত। যশ জীয়ে (যশ চোপ্ৰা) শ্বুটিং কৰিছিল আৰু আদিত্য চোপ্ৰা আৰু উদয় চোপ্ৰাও চেটত আছিল… ‘আউৰ হুম তোহ পাগল।’ ho gai the’ (আমি মনিটৰটো চাই উন্মাদ হৈ পৰিলোঁ, ‘সঁচাকৈয়ে? আমি কি কৰি আছো এটা টেকতে চাব পাৰিলোঁ’,” ১৬ বছৰ বয়সত ‘প্ৰেম কাইডি’ৰ সৈতে অভিনয়ত অভিষেক ঘটোৱা কৰিছমাই মনত পেলাইছে ‘ ১৯৯১ চনত হৰিশ কুমাৰৰ বিপৰীতে।
তেওঁ কাম কৰা প্ৰথমখন ছিংক-ছাউণ্ড ছবি ‘জুবেইডা’ৰ বিষয়েও আলোচনা কৰে। “মই আন এটা মাইলৰ খুঁটি দেখিলোঁ। সমন্বিত শব্দৰে প্ৰথমখন ছবি আছিল শ্যাম বেনেগালৰ পৰিচালনাত নিৰ্মিত জুবেইদা। তাই মনত পেলাইছে যে সেইখনেই আছিল প্ৰথমখন ছবি য’ত আমাৰ হাতত “প্ৰকৃত শব্দ”ৰ বাবে লেভেলিয়াৰ মাইক্ৰ’ফোন আছিল।
অভিনেত্ৰীগৰাকীয়ে হিন্দী চিনেমাৰ এক উল্লেখযোগ্য প্ৰযুক্তিগত উন্নতিৰ ওপৰত আলোকপাত কৰে যেতিয়া উদ্যোগটোৱে চৰিত্ৰসমূহৰ ষ্টুডিঅ’ ডাবিঙৰ পৰা শব্দ ছিংকলৈ পৰিৱৰ্তিত হয়, য’ত সংলাপসমূহ চেটত লাইভ ৰেকৰ্ডিং কৰা হয়। এই পৰিৱৰ্তনে দৃশ্যবোৰক অধিক নিমজ্জিত কৰাই নহয়, আখ্যানটোত অধিক গভীৰতাও যোগ কৰিলে।
তাই লগতে কয়, “এই শ্ব’টোৰ চেটৰ বাহিৰত ৰখাই থোৱা সকলো ভ্যান…আমাৰ হাতত তেনেকুৱা একো নাছিল। আমি আগতে গছৰ আঁৰত গৈ এটা দৃশ্যৰ বাবে সাজ-পোছাক সলনি কৰিছিলোঁ, কেতিয়াবা শৌচাগাৰলৈও গৈছিলোঁ… গতিকে হয়, যোৱা ৪০-৫০ বছৰত আমাৰ উদ্যোগত ডাঙৰ পৰিৱৰ্তন হৈছে।” টেৰেন্স লুইছ আৰু গীতা কাপুৰৰ সৈতে ‘ইণ্ডিয়া’ছ বেষ্ট ডান্সাৰ ৪’ত বিচাৰক হিচাপে অভিনয় কৰিছে অভিনেত্ৰীগৰাকীয়ে।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ।