ডেস্কটপ, নোটবুক, আৰু ৱৰ্কষ্টেচন সামৰি লোৱা চীনৰ পিচি চালান বছৰৰ পিছত বছৰ ধৰি ৬ শতাংশ হ্ৰাস পাইছে আৰু এপ্ৰিল-জুন ত্ৰৈমাসিকত মুঠ ৯১ লাখ ইউনিট হৈছে কাৰণ চলি থকা দুৰ্বল চাহিদা। কেনালিছৰ এক প্ৰতিবেদনত ইংগিত পোৱা গৈছে যে দ্বিতীয় ত্ৰৈমাসিকত দেশত পিচি চালান ৬ শতাংশ হ্ৰাস পাইছে, গ্ৰাহক খণ্ডত ৩ শতাংশ আৰু বাণিজ্যিক খণ্ডত ৯ শতাংশ হ্ৰাস পাইছে। বিশ্লেষক এমা জুৱে কয় যে চীনৰ পিচি বজাৰৰ প্ৰতিযোগিতামূলক পৰিৱেশ দ্ৰুতগতিত অধিক জটিল হৈ পৰিছে।
“স্থানীয় এআই নিয়মে মূল চীনত মাইক্ৰ’ছফ্ট কপাইলটৰ সম্পূৰ্ণ নিয়োগত বাধাৰ সৃষ্টি কৰিছে। ইয়াৰ ফলত বিক্ৰেতাসকলক এআই পিচি বিকাশৰ বাবে স্থানীয় কৌশলৰ দিশত ঠেলি দিয়া হৈছে, হয় আভ্যন্তৰীণ এআই সহায়কক একত্ৰিত কৰি বা ডেভেলপাৰৰ সৈতে সহযোগিতা কৰি নিজৰ এআই এপ্লিকেচন ইক’চিষ্টেম নিৰ্মাণ কৰি,” জুৱে ব্যাখ্যা কৰে . পূৰ্বাভাস অনুসৰি ২০২৪ চনৰ ভিতৰত বৃহত্তৰ চীনত এআই সক্ষম পিচিৰ ১৩ শতাংশ প্ৰৱেশ হ’ব।
প্ৰতিবেদনত উল্লেখ কৰা হৈছে যে বিক্ৰেতাসকলে তেওঁলোকৰ এআই পিচি ৰোডমেপ ফলপ্ৰসূভাৱে ৰূপায়ণ কৰিবলৈ আৰু বজাৰৰ নিৰ্দিষ্ট প্ৰয়োজনীয়তাসমূহ নমনীয় আৰু স্থানীয়কৃতভাৱে পূৰণ কৰিবলৈ তেওঁলোকৰ বজাৰলৈ যোৱাৰ কৌশলসমূহ সামঞ্জস্য কৰিবলৈ তেওঁলোকৰ পৰ্টফলিঅ’ত ধাৰাবাহিকভাৱে বিনিয়োগ কৰিব লাগিব। ইয়াৰ তুলনাত টেবলেটৰ বিক্ৰী ২০ শতাংশ বৃদ্ধি পাই এপ্ৰিল-জুন ত্ৰৈমাসিকত ৭৮ লাখ ইউনিটত উপনীত হৈছে, যিটো অধিক গ্ৰহণ আৰু অনলাইন বিপণনৰ প্ৰচেষ্টাৰ ফলত ইন্ধন যোগোৱা হৈছে।
প্ৰতিবেদনত ইংগিত দিয়া হৈছে যে টেবলেট বজাৰখন অতি প্ৰতিযোগিতামূলক, বহু স্মাৰ্টফোন বিক্ৰেতাই টেবলেট অন্তৰ্ভুক্ত কৰিবলৈ নিজৰ পৰ্টফলিঅ’ সম্প্ৰসাৰণ কৰিছে। জুৱে কয় যে এআইৰ সম্ভাৱনাই শিক্ষা আৰু ইণ্টাৰনেট খণ্ডৰ পৰা ক্ৰমাৎ বৃদ্ধি পোৱা সংখ্যক বিক্ৰেতাক ডিভাইচ বজাৰলৈ আকৰ্ষণ কৰিছে, যাৰ ফলত মূল চীনত শিক্ষামূলক বিষয়বস্তু থকা শিশুৰ টেবলেট সৃষ্টি হৈছে। শক্তিশালী ব্যৱসায়িক ফলাফল লাভ কৰিবলৈ বিক্ৰেতাসকলে ব্যৱহাৰকাৰীৰ অভিজ্ঞতা আৰু পৰিৱেশন উন্নত কৰিবলৈ বজাৰ সম্প্ৰসাৰণ আৰু পাৰ্থক্যৰ ওপৰত মনোনিৱেশ কৰিব লাগে। প্ৰতিবেদনে ইংগিত দিয়ে যে এই প্ৰসংগত অন-ডিভাইচ এআই মডেল ব্যৱহাৰ কৰাটো বিশেষভাৱে সুবিধাজনক হ’ব।
বিভিন্ন ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম, ৱেবছাইট, সাংবাদিক, আৰু সংস্থাৰ পৰা বাতৰি সংগ্ৰহ।